workshop visuele contentmarketing
Workshop visuele contentmarketing
Met een paar minuten scrollen door je verschillende social media accounts krijg je zoveel informatie dat je het niet meer op kan nemen. En dan vallen berichten met foto’s, afbeeldingen en video’s het meest op. Visuele content (berichten) heeft een groter effect en wordt dus steeds belangrijker. Visuele contentmarketing maakt gebruik van de kracht van afbeeldingen en bewegend beeld om je kennis opvallend en overtuigend te delen. Leer alles over het optimaal gebruik van visuele content om zoveel mogelijk op te vallen tussen alle informatie.
Voor wie is deze workshop?
Voor teams die kennis, ervaring en expertise willen delen in de vorm van het publiceren van content die er toe doet. Door gebruik te maken van foto’s, afbeeldingen en video’s.
Wat levert deze workshop op?
Na het volgen van de workshop visuele contentmarketing weet je hoe je (potentiële) klanten kunt boeien en binden. Door optimaal gebruik te maken van content met foto’s, afbeeldingen en video’s.
Inhoud van de workshop visuele contentmarketing:
– wat is visuele contentmarketing?
– de voor- en nadelen
– vormen van visuele content
– richtlijnen
– do’s en dont’s
– tips en tricks
– inspirerende praktijkvoorbeelden
Mijn unieke aanpak
De workshop visuele contentmarketing maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met het creëren van visuele content. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.
Praktische informatie
De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.
Interesse in mijn workshop visuele contentmarketing?
Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me
Of bel me 06 – 25 48 18 82
Alle Workshops