Workshop corporate huisstijl – Van Wijnen

Voor Van Wijnen mocht ik een workshop over ‘de kracht van de corporate huisstijl’ verzorgen. Deze workshop werd aan alle communicatieprofessionals van Van Wijnen (landelijk) gegeven. Van tevoren hebben we de volgende doelen samen bepaald:

  • De noodzaak van de corporate huisstijl is bekend
  • Duidelijkheid en houvast rondom de mogelijkheden
  • Intern draagvlak voor het juiste gebruik van de corporate huisstijl
  • Versteviging van het intern ‘ambassadeurschap’
  • Uitdragen van een eenduidig visitekaartje naar buiten toe

Na een inleidende presentatie van een uur over het belang van de corporate huisstijl, volgde een workshop van 2 uur waarin samen gekeken werd hoe bovengenoemde doelen in de rest van de organisatie te verwezenlijken zijn. ‘Creativiteit op de inhoud’ was bijvoorbeeld een onderwerp dat die middag aan bod is gekomen.

De workshop is naar volle tevredenheid van Van Wijnen voorbereid en uitgevoerd en heeft een bijdrage geleverd aan het behalen van bovengenoemde doelen.

Deze terugkoppeling kreeg ik van Tineke Keidel, Hoofd PR & Communicatie.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Hoe word jij de vliegende vis in jouw branche?

Tijdens mijn verblijf in Curaçao beleefde ik op een speedboot een werkelijk magisch moment. We schoten met grote snelheid over de zee waarbij er links en rechts van ons honderden vissen uit het water sprongen en een tijdje boven het wateroppervlakte ‘met ons meevlogen’ over de golven. Echt, je moet het je eens voorstellen; je …

Positioneren in de maakindustrie

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten