Workshop corporate huisstijl – Van Wijnen
Voor Van Wijnen mocht ik een workshop over ‘de kracht van de corporate huisstijl’ verzorgen. Deze workshop werd aan alle communicatieprofessionals van Van Wijnen (landelijk) gegeven. Van tevoren hebben we de volgende doelen samen bepaald:
- De noodzaak van de corporate huisstijl is bekend
- Duidelijkheid en houvast rondom de mogelijkheden
- Intern draagvlak voor het juiste gebruik van de corporate huisstijl
- Versteviging van het intern ‘ambassadeurschap’
- Uitdragen van een eenduidig visitekaartje naar buiten toe
Na een inleidende presentatie van een uur over het belang van de corporate huisstijl, volgde een workshop van 2 uur waarin samen gekeken werd hoe bovengenoemde doelen in de rest van de organisatie te verwezenlijken zijn. ‘Creativiteit op de inhoud’ was bijvoorbeeld een onderwerp dat die middag aan bod is gekomen.
De workshop is naar volle tevredenheid van Van Wijnen voorbereid en uitgevoerd en heeft een bijdrage geleverd aan het behalen van bovengenoemde doelen.
Deze terugkoppeling kreeg ik van Tineke Keidel, Hoofd PR & Communicatie.