Interviewblogs & workshops – Summa College

Voor het Summa College schrijf ik interviewblogs over docenten, studenten, mensen uit bedrijfsleven en events. Daarnaast geef ik workshops bloggen en inbound marketing aan docenten, adviseurs en studenten.

Een greep uit de reacties op mijn interviewblogs en workshops voor Summa College.

Interviewblogs

Top stukjes, vind het super mooi om te lezen! Nogmaals dank voor het mooie werk.
Joris van Gerwen

Het is een prima verhaal geworden!
Wanda Kruijt

Ik vind het een erg leuk interview en blog.
Marc Zwamborn

Van dit soort blogs wil ik er wel meer. Wat een positieve energie gaat er van deze blog uit!
Pieter Schendstok

Leuk stukje!
Monique List – de Roos

Ik vind het een super leuk stuk, ik word er weer enthousiast van.
Jolanda van den Bersselaar

Ik heb de blogs doorgelezen en wordt er helemaal enthousiast van, wat een goed verhaal!
Robin Bosman

Workshops bloggen

Ik geef de workshop een 8, het heeft voldaan aan mijn verwachtingen.
Roberte Rademakers

Workshop krijgt een 9, vooral het praktische deel. Daar mag meer tijd aan besteed worden (was krap).
Trees Sauer

Ik vond het een echte WORK-shop. Doen dus. Er werden praktische tips gegeven. Erg gaaf dat er studenten bij waren. Zou wat mij betreft echt wel vaker mogen. Ook was het fijn om met de groep goede voorbeelden te bespreken. Daarom geef ik de workshop een 8,5. Ik had het tof gevonden om te zien hoe je een blog online zet. Daarom heb ik geen 10 voor de workshop gegeven.
Giel Kessels 

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Hoe word jij de vliegende vis in jouw branche?

Tijdens mijn verblijf in Curaçao beleefde ik op een speedboot een werkelijk magisch moment. We schoten met grote snelheid over de zee waarbij er links en rechts van ons honderden vissen uit het water sprongen en een tijdje boven het wateroppervlakte ‘met ons meevlogen’ over de golven. Echt, je moet het je eens voorstellen; je …

Positioneren in de maakindustrie

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten