Workshops social media – Cito

“Als specialist op het gebied van toetsen en examens heeft Cito veel interessante kennis in huis. Deze kennis, of content, willen we graag nóg beter onder de aandacht brengen bij onze doelgroepen.

We wilden onze ‘buitenwacht’ daarom meer inzicht geven in de mogelijkheden die ook zij hebben om kennis te delen via social media. Hoe kun je bijvoorbeeld door kennis te delen, gevonden worden door potentiele klanten? Hoe kun je via Twitter en LinkedIn het beste nieuwe contacten leggen en bestaande contacten onderhouden? En wat moet je vooral wel en niet doen? We vroegen Marlene hierover een workshop te geven aan onze trainers, adviseurs en accountmanagers. Ook het schrijven van blogs kwam hierbij aan de orde.

Marlene had zich goed verplaatst in onze situatie. Door het geven van praktische en toepasselijke voorbeelden, tips en tricks wist zij de deelnemers te inspireren. Waar discussie ontstond (het gebruik van social media door medewerkers roept ook dilemma’s en onduidelijkheden op), pakte zij dit uitstekend op. Wij hebben Marlene ervaren als een leuke, toegankelijke, flexibele en kundige persoon, met wie het prettig is samen te werken!”

Claudia van Nistelrooij, marketeer Cito

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Hoe word jij de vliegende vis in jouw branche?

Tijdens mijn verblijf in Curaçao beleefde ik op een speedboot een werkelijk magisch moment. We schoten met grote snelheid over de zee waarbij er links en rechts van ons honderden vissen uit het water sprongen en een tijdje boven het wateroppervlakte ‘met ons meevlogen’ over de golven. Echt, je moet het je eens voorstellen; je …

Positioneren in de maakindustrie

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten