Workshops social media – Cito
“Als specialist op het gebied van toetsen en examens heeft Cito veel interessante kennis in huis. Deze kennis, of content, willen we graag nóg beter onder de aandacht brengen bij onze doelgroepen.
We wilden onze ‘buitenwacht’ daarom meer inzicht geven in de mogelijkheden die ook zij hebben om kennis te delen via social media. Hoe kun je bijvoorbeeld door kennis te delen, gevonden worden door potentiele klanten? Hoe kun je via Twitter en LinkedIn het beste nieuwe contacten leggen en bestaande contacten onderhouden? En wat moet je vooral wel en niet doen? We vroegen Marlene hierover een workshop te geven aan onze trainers, adviseurs en accountmanagers. Ook het schrijven van blogs kwam hierbij aan de orde.
Marlene had zich goed verplaatst in onze situatie. Door het geven van praktische en toepasselijke voorbeelden, tips en tricks wist zij de deelnemers te inspireren. Waar discussie ontstond (het gebruik van social media door medewerkers roept ook dilemma’s en onduidelijkheden op), pakte zij dit uitstekend op. Wij hebben Marlene ervaren als een leuke, toegankelijke, flexibele en kundige persoon, met wie het prettig is samen te werken!”
Claudia van Nistelrooij, marketeer Cito