Waardepropositie in B2B
Verkondig je waardepropositie in plaats van weer over je product, de eigenschappen of de technologie erachter te praten.
Hier is nog veel ruimte voor verbetering!
Verkondig je waardepropositie in plaats van weer over je product, de eigenschappen of de technologie erachter te praten.
Hier is nog veel ruimte voor verbetering!
Tijdens mijn verblijf in Curaçao beleefde ik op een speedboot een werkelijk magisch moment. We schoten met grote snelheid over de zee waarbij er links en rechts van ons honderden vissen uit het water sprongen en een tijdje boven het wateroppervlakte ‘met ons meevlogen’ over de golven. Echt, je moet het je eens voorstellen; je …
Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …
Geef een reactie op “Waardepropositie in B2B”