Toegevoegde waarde in b2b
De kern van marketing is het leveren van toegevoegde waarde.
Maar wat is dat nou eigenlijk?
En is dat voor jou hetzelfde als voor je klant?
De kern van marketing is het leveren van toegevoegde waarde.
Maar wat is dat nou eigenlijk?
En is dat voor jou hetzelfde als voor je klant?
Tijdens mijn verblijf in Curaçao beleefde ik op een speedboot een werkelijk magisch moment. We schoten met grote snelheid over de zee waarbij er links en rechts van ons honderden vissen uit het water sprongen en een tijdje boven het wateroppervlakte ‘met ons meevlogen’ over de golven. Echt, je moet het je eens voorstellen; je …
Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …
Geef een reactie op “Toegevoegde waarde in b2b”