Terug naar vroeger, trend of toeval?

Is het een trend of toeval?

In één dag zag ik twee prikkelende commercials voorbij komen die indirect ’terugverlangen’ naar vervlogen tijden…

Ikea: Experience the power of a Bookbook

Een ode aan het boek (lees papieren catalogus van Ikea). Leuk verwoord en verbeeld.

KPN: Sammy kijk omhoog

Als we alleen nog maar op onze devices kijken, zien we elkaar en de wereld om ons heen dan nog?

 

Wat denk jij, is het een trend of is het toeval?

Heb je nog andere leuke voorbeelden die je hier wilt delen?

Lees meer over: , , ,

Geef een reactie op “Terug naar vroeger, trend of toeval?”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Hoe word jij de vliegende vis in jouw branche?

Tijdens mijn verblijf in Curaçao beleefde ik op een speedboot een werkelijk magisch moment. We schoten met grote snelheid over de zee waarbij er links en rechts van ons honderden vissen uit het water sprongen en een tijdje boven het wateroppervlakte ‘met ons meevlogen’ over de golven. Echt, je moet het je eens voorstellen; je …

Positioneren in de maakindustrie

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten