Claim je b2b nichemarkt

Baken jouw expertisegebied af.

Kies dat kleine, afgebakende, bewerkbare deel als jouw doelmarkt.

Word voor de beslissers in die niche de autoriteit.

Zet jezelf dus neer als expert.

Besef, wat jij normaal bent gaan vinden, is dat voor een ander niet.

Deel dus je kennis, ook als het voor jezelf in eerste instantie geen nieuwswaarde of meerwaarde (meer) lijkt te hebben.

Door dit consequent te doen kun je bij de juiste mensen met jouw specialisatie floreren.

Lees meer over:

Geef een reactie op “Claim je b2b nichemarkt”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Hoe word jij de vliegende vis in jouw branche?

Tijdens mijn verblijf in Curaçao beleefde ik op een speedboot een werkelijk magisch moment. We schoten met grote snelheid over de zee waarbij er links en rechts van ons honderden vissen uit het water sprongen en een tijdje boven het wateroppervlakte ‘met ons meevlogen’ over de golven. Echt, je moet het je eens voorstellen; je …

Positioneren in de maakindustrie

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten