Duurzame bouwvrouw Award

16 juni 2015 vond de bekendmaking van de genomineerden voor de Duurzame Bouwvrouw Award 2015 plaats.

Het programma rondom deze award is interessant voor iedereen die werkzaam is in de bouw en speciaal de genomineerde Duurzame Bouwvrouwen. Vorig jaar mocht ik de aanwezigen meenemen in de wereld van personal branding. Dit jaar mocht ik interactieve sessies over bloggen verzorgen. Daarnaast verzorgen Marianne Blaauw, Jan-Willem van de Groep en Maxime Verhagen sessies.

24 september 2015 wordt de winnares bekend gemaakt tijdens het Dutch Green Building Week seminar.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Hoe word jij de vliegende vis in jouw branche?

Tijdens mijn verblijf in Curaçao beleefde ik op een speedboot een werkelijk magisch moment. We schoten met grote snelheid over de zee waarbij er links en rechts van ons honderden vissen uit het water sprongen en een tijdje boven het wateroppervlakte ‘met ons meevlogen’ over de golven. Echt, je moet het je eens voorstellen; je …

Positioneren in de maakindustrie

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten