Contentmarketing strategie in de bouw

13 februari 2020 mocht ik op uitnodiging van USP Marketing Consultancy een presentatie geven over contentmarketing in de bouw aan de leden van BMP.

Presentatie Marlene Dekkers BMP USP Marketing ConsultancyDe leden van Bouw Marketing Platform mocht ik meenemen in de ins & outs van een contentmarketingstrategie in de bouw. Vanuit DNA en thought leadership als basis, met focus op je ideale klanten en doordachte thema’s gestructureerd toewerkend naar je contentkalender. 

Tijdens mijn presentatie kwamen de volgende specifieke onderwerpen aan bod:

  • Contentmarketingstrategie in b2b
  • Vanuit DNA en kennisleiderschap
  • Gericht op je ideale huidige en potentiële klanten
  • Kanalen, contenttypen
  • Werken met thema’s en contentformats
  • Medewerkers als ambassadeurs
  • Strategische voorbeeldcase op hoofdlijnen

USP Marketing Consultancy is een onderzoeks- en adviesbureau dat gespecialiseerd is in de bouw-, DHZ- en vastgoedbranche en heeft het Bouw Marketing Platform (BMP) opgezet. Hierbinnen worden strategische marketingvraagstukken behandeld en kan een relatienetwerk worden opgebouwd om het eigen marketingbeleid specifiek te benchmarken en ervaringen te delen.

Dank USP Marketing Consultancy voor het mooie podium!

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Hoe word jij de vliegende vis in jouw branche?

Tijdens mijn verblijf in Curaçao beleefde ik op een speedboot een werkelijk magisch moment. We schoten met grote snelheid over de zee waarbij er links en rechts van ons honderden vissen uit het water sprongen en een tijdje boven het wateroppervlakte ‘met ons meevlogen’ over de golven. Echt, je moet het je eens voorstellen; je …

Positioneren in de maakindustrie

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten