Contentmarketing strategie in de bouw
13 februari 2020 mocht ik op uitnodiging van USP Marketing Consultancy een presentatie geven over contentmarketing in de bouw aan de leden van BMP.
De leden van Bouw Marketing Platform mocht ik meenemen in de ins & outs van een contentmarketingstrategie in de bouw. Vanuit DNA en thought leadership als basis, met focus op je ideale klanten en doordachte thema’s gestructureerd toewerkend naar je contentkalender.
Tijdens mijn presentatie kwamen de volgende specifieke onderwerpen aan bod:
- Contentmarketingstrategie in b2b
- Vanuit DNA en kennisleiderschap
- Gericht op je ideale huidige en potentiële klanten
- Kanalen, contenttypen
- Werken met thema’s en contentformats
- Medewerkers als ambassadeurs
- Strategische voorbeeldcase op hoofdlijnen
USP Marketing Consultancy is een onderzoeks- en adviesbureau dat gespecialiseerd is in de bouw-, DHZ- en vastgoedbranche en heeft het Bouw Marketing Platform (BMP) opgezet. Hierbinnen worden strategische marketingvraagstukken behandeld en kan een relatienetwerk worden opgebouwd om het eigen marketingbeleid specifiek te benchmarken en ervaringen te delen.
Dank USP Marketing Consultancy voor het mooie podium!