doen
Je producten & diensten bewijzen waar je voor staat. Je helpt beslissers in iedere fase van het (online) oriëntatie- en koopproces. Tenminste, als je dat goed doet.
Doordat wat je doet, wordt bepaald door waarom en hoe je dat doet, (h)erkennen klanten je aanbod tussen anderen.
Het accent verleggen we daarom naar het unieke verhaal in alles dat jij en je collega’s uitdragen.
Het onderscheid wordt dus vertaald in alle marketing- & communicatieactiviteiten. Het stopt niet bij de richting en manier waarop, ook help ik bij de concrete ‘op maat’ uitvoering. Het doen dus.
– (inbound) marketing strategie (een klantenmagneet worden)
– de juiste inhoud (content) op het juiste medium, op het juiste moment voor de juiste persoon
– praktische workshops online marketing voor de medewerkers (zakelijke social media, content etc.)
– interviewblogs
– webteksten en content schrijven
– social media strategie
– verbeteren van de online vindbaarheid en zichtbaarheid
In sommige gevallen via expertisepartners (SEO, SEA), maar altijd met mij als contactpersoon.
Wil je het je klant makkelijker maken om voor jou te kiezen en de zaken gewoon goed gedaan krijgen?
Bel me dan. 06 25 481 882.