ontdekken

Je klant is veranderd. Zijn wereld ook. Hij verlangt iets anders van je. Juist in B2B. Kwaliteit en service zijn basisvereisten. Waar zit je echte waarde en onderscheid?

Ben je ervan bewust waarom je doet wat je doet.

Ga uit van je eigen kracht. Die schuilt in de eenvoud en essentie van je bedrijf. Bestaansrecht is de uitgangspositie, niet je producten en diensten.

Samen krijgen we inzicht. We beginnen bij het begin. Bij je bedrijfsDNA. Daar zit het goud, diep weggestopt. Ontdek het en geef het de kans te schitteren.

We verleggen het accent naar de identiteit en authenticiteit. Naar onderscheid. En daarmee het houvast voor de lange termijn.

Rekening houdend met de businessvisie en doelstellingen, vertaal ik dat naar een (verbeterde) marketing- & communicatiestrategie. Naar beleving. Zodat dit je online expertpositie verstevigt en jij en je collega’s daardoor gevonden worden. Omdat je op het juiste moment biedt waar je klant naar zoekt en verlangt.

Dus meer rendement, dankzij het ontdekken van het juiste accent.

Ook het werkelijke onderscheid van je bedrijf via een DNA sessie ontdekken en meer weten over de juiste online marketingstrategie voor jouw bedrijf?

Bel me. 06 25 481 882.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Hoe word jij de vliegende vis in jouw branche?

Tijdens mijn verblijf in Curaçao beleefde ik op een speedboot een werkelijk magisch moment. We schoten met grote snelheid over de zee waarbij er links en rechts van ons honderden vissen uit het water sprongen en een tijdje boven het wateroppervlakte ‘met ons meevlogen’ over de golven. Echt, je moet het je eens voorstellen; je …

Positioneren in de maakindustrie

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten