Succesvol starten met online marketing, 5 tips
Bijna al jouw klanten zijn online. De meeste aankopen starten bij Google. Ook in B2B. De voorselectie is vaak online al gedaan, nog voordat het eerste contact met jou gelegd wordt. Daar wil je bijzitten toch? Je kunt er dus niet meer omheen, ook jij moet het accent verleggen naar online marketing. En dan niet roepen ‘we moeten ook maar eens een app’. Nee, begin met ouderwets gedegen onderzoek, zodat je vervolgens eenvoudig en succesvol kunt starten.
Om veelgemaakte fouten te voorkomen volgen hier
5 tips voor een succesvolle start met online marketing:
1. Sta open voor veranderingen
2. Raak niet in paniek
3. Wees nieuws-gierig
4. Check facts
5. Zorg dat je relevant bent
Deze tips licht ik uitgebreid toe op marketingmed, lees daar dus even verder.
Lees verder: Workshops online marketing B2B
Workshops online marketing B2B Praktische zakelijke workshops om direct aan de slag te gaan met een betere online zichtbaarheid en vindbaarheid. Online plannen maken voor mijn klanten vind ik prachtig, deze plannen vervolgens in de kast zien verdwijnen en verstoffen niet natuurlijk. De behoefte aan praktische hulp bij de uitvoering van online marketingactiviteiten blijkt erg ...
Lees verder: Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren
Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat ...
Geef een reactie op “Succesvol starten met online marketing, 5 tips”