Succesvol starten met online marketing, 5 tips
Bijna al jouw klanten zijn online. De meeste aankopen starten bij Google. Ook in B2B. De voorselectie is vaak online al gedaan, nog voordat het eerste contact met jou gelegd wordt. Daar wil je bijzitten toch? Je kunt er dus niet meer omheen, ook jij moet het accent verleggen naar online marketing. En dan niet roepen ‘we moeten ook maar eens een app’. Nee, begin met ouderwets gedegen onderzoek, zodat je vervolgens eenvoudig en succesvol kunt starten.
Om veelgemaakte fouten te voorkomen volgen hier
5 tips voor een succesvolle start met online marketing:
1. Sta open voor veranderingen
2. Raak niet in paniek
3. Wees nieuws-gierig
4. Check facts
5. Zorg dat je relevant bent
Deze tips licht ik uitgebreid toe op marketingmed, lees daar dus even verder.
Lees verder: Van DNA naar beter in B2B marketing
Stappenplan om te bouwen aan oprechte B2B marketing Willen jullie met je bedrijf gezien worden als kennisleider? Dan zal je niet alleen een vernieuwende kijk moeten bieden in jullie expertisegebied, maar die vernieuwende kijk vervolgens ook uitdragen in alles dat jullie bieden, doen en bewijzen. Geen sinecure dus! Het draait daarbij eigenlijk allemaal om het ...
Lees verder: Bouwen op bewegende grond
Bouwen op bewegende grond De zinsnede ‘Bouwen op bewegende grond’ (Ron van der Jagt), kwam ik in een andere context tegen. Ik vind ‘m erg toepasselijk voor de bouw op dit moment. Bouwen kunnen we namelijk wel. Dat doen we al zo lang en steeds efficiënter en beter. Maar bouwen op bewegende grond? Ja, dat ...
Geef een reactie op “Succesvol starten met online marketing, 5 tips”