Workshop bloggen en vloggen

Wegens grote belangstelling, nieuwe editie

Workshop bloggen en vloggen, leer je krachtig online profileren in 1 middag

Workshop Bloggen & Vloggen 26 februari 2016

Wil je graag online kanalen beter inzetten om meer rendement te behalen?

Belangrijk om te weten is dat bijna alle zoekvragen tegenwoordig beginnen op Google. Als je iets wilt weten, google je dat zelf toch ook? Zakelijk gezien is dat niet anders.

Als traditionele marketing- en communicatiemiddelen onvoldoende helpen om online vindbaar te zijn, probeer dan bewezen middelen als bloggen en vloggen.

Waarom de workshop bloggen en vloggen volgen?

Bloggen en vloggen zijn effectieve manieren om je online vindbaarheid te vergroten. Juist door jezelf te zijn en te blijven! Als je deelneemt aan deze workshop leer je in één middag hoe je met bloggen en vloggen nieuwe klanten aantrekt en aan je bindt.

  • Je bereikt nieuwe klanten
  • Je bouwt aan je expertpositie
  • Krijgt een betere band met je klanten
  • Je krijgt de klanten die jij wilt hebben

Jij gaat samen met maximaal 7 anderen die online kansen willen benutten, intensief aan de slag met theorie en praktijk, zodat je naar huis gaat met actuele kennis over bloggen en vloggen. Daarnaast maak je een professionele start met je eerste blog & vlog!

Zet dus ook in één middag een flinke stap om jezelf online stevig op de kaart te zetten.
Jolanda, Joska en ik, hebben nu een erg interessant aanbod voor je.

Datum:               vrijdag 26 februari 2016

Tijd:                      12.00-17.00 uur

Locatie:              Zand & Zink Tolweg 11, 4851 SJ Ulvenhout

Kosten:               early bird aanbod (voor vrijdag 19 februari 2016) € 197,-*, daarna € 247,-*
                                 *excl. BTW, maximaal 8 personen

Schrijf hier in.

Heb je hier eerst nog een vraag over?
Bel me gerust even: 06-25 481 882 of mail me: marlene@marketingaccent.nl

Programma workshop bloggen en vloggen 

12.00 uur     aanvang met lunch & presentatie online kansen met o.a. het merk “Ik”, de spelregels & de praktijk

12.45 uur      bloggen & vloggen: waarom, FAQ, overeenkomsten en verschillen

13.15 uur       start parallelsessie 1 (aanzet tot) je 1e blog / vlog

14.30 uur      pauze

14.45 uur      start parallelsessie 2 (aanzet tot) je 1e blog / vlog

16.00 uur     afsluiting

16.15 uur      borrel

 

Wat zeggen deelnemers over de workshop bloggen en vloggen?

 “Dank voor al je waardevolle input en tips tijdens de workshop bloggen! Wat ik vooral heb onthouden, is het persoonlijk maken van je blog, best eng, maar het klopt wel dat het daardoor veel interessanter wordt!” 
Marga Groot Zwaaftink, Congresbureau Commgres

“In ieder geval zijn de traditionele communicatie middelen veel minder effectief. je bereikt minder mensen en het is ook minder persoonlijk. Via een vlog op Facebook heb ik de workshop die jullie geven gevonden. De video was zo overtuigend, dat ik me direct heb ingeschreven. Bedankt voor je waardevolle tips over bloggen die je hebt gegeven!
Helena Spits, Bouwzorgfryslan

Graag tot ziens tijdens de workshop!workshop bloggen en vloggenworkshop bloggen en vloggen

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten